Designing Brands

Gestalten

35,10 € 41,40 €

Gestalten
Designing Brands
35,10 € 41,40 €


Kesä koputtaa ovella 🌞 Lähestyvän kesän kunniaksi tarjoamme sinulle nyt kauden kauneimmat designpoiminnat itsellesi tai lahjaksi jopa 30 % alennuksella. Tutustu valikoimaan ja poimi suosikkisi etuhintaan.

  • Designin ystävien rakastama: Arvosana 4,7
  • Nopeat toimitukset
  • 30 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Gestaltenin julkaisema Designing Brands: A Collaborative Approach to Creating Meaningful Identities luo katsauksen modernin brändisuunnittelun maailmaan. Kirja toimii innostavana oppaana, tiedonlähteenä ja innoittajana kaikille brändi-identiteettien parissa työskenteleville ja alasta kiinnostuneille. Englanninkielisen kirjan on toimittanut luovan alan monitoimija Creative Voyage, joka tunnetaan muun muassa podcastin, julkaisujen ja työpajojen tuottajana.

In Designing Brands, the Creative Voyage team provides a backstage view into eight studios who produce some of the world’s most captivating visual identities. Alongside these independent agencies’ greatest projects, the book features in-depth conversations with their leaders and collaborators. This select group of industry experts shares intimate details about their processes and the art of creating with rationality, thoughtfulness, and intuition.

Designing Brands is split into chapters—discovery, direction, typography, illustration, photography, design, digital, and physical—based on the essential elements of this creative practice. But at its heart, the book is about community and the designers, strategists, animators, illustrators, stylists, photographers, and tastemakers who combine forces to bring brand universes to life.

Tekijä
Gestalten, Creative Voyage
Kieli
Englanti
Julkaisuvuosi
2023
Painos
Ensipainos
Sidosasu
Kovakantinen, sidottu
Sivumäärä
240
Koko
26 x 21 x 3,2 cm
Paino
1,4 kg
ISBN
9783967041224
Tuotetunnus
GS9783967041224
Tällä tuotteella ei ole vielä arvosteluja. Tilaa palanen pohjoismaista onnellisuutta ja arvioi tuote ensimmäisenä!
Erinomainen

Kehittämämme Product Sustainability Framework auttaa sinua löytämään valikoimamme vastuullisimmat tuotteet. Tarkista alta, mitä vastuullisuuskriteerejä tämä tuote on täyttänyt.

  • Työntekijöiden tasapuolinen kohtelu, ei syrjintää
  • YK:n Global Compact -aloitteen noudattaminen, elämiseen riittävän palkan maksaminen työntekijöille
  • Tavarantoimittajien eettinen ohjeistus
  • Systemaattinen työ tasa-arvon, inklusiivisuuden ja hyvinvoinnin parantamiseksi työpaikalla
  • Läpinäkyvä toimitusketju
  • Tavarantoimittajien sitoutumista eettiseen ohjeistukseen valvotaan
  • Suorat tavarantoimittajat auditoitu ja sertifioitu
  • YK:n yrityksiä ja ihmisoikeuksia koskevien ohjaavien periaatteiden noudattaminen varmistettu toimitusketjussa
  • Toimitusketjuun kuuluvien paikallisyhteisöjen tukeminen koulutusohjelmien ja yhteistyön avulla
  • Oikeudenmukainen ja resurssiviisas vedenkäyttö yrityksen omassa tuotannossa
  • Tuotepalautukset käsitellään kestävällä tavalla, ei palautettujen tuotteiden hävittämistä
  • Tuotteissa ei käytetä uhanalaisista lajeista tehtyjä materiaaleja
  • Tuotteen valmistuksessa ei synny päästöjä tai jätettä ympäristöön, pl. kasvihuonekaasut
  • Yritys valvoo suorien tavarantoimittajien tuotannon kestävyyttä
  • Tuotannon ja toimitusketjun vaikutukset biodiversiteettiin, eläinten oikeuksiin ja luonnon ekosysteemeihin tunnistettu
  • Materiaalitehokkaat ja ekologiset pakkaukset
  • Yritys edistää toiminnallaan luonnon ekosysteemien uudistumista ja kantokyvyn palautumista
  • Yrityksen omassa tuotannossa ei käytetä ihmisille tai ympäristölle haitallisia kemikaaleja
  • Yrityksen ilmastovaikutukset tunnistettu ja sitouduttu niiden pienentämiseen
  • Tuotteen ilmastovaikutukset tunnistettu ja sitouduttu niiden pienentämiseen
  • Tuotteella ohjeistus energia- ja ympäristöystävällisestä käytöstä
  • Yritys osallistuu ulkopuolisiin ilmastohankkeisiin
  • Vähäpäästöiset tai kompensoidut kuljetukset
  • Tuotteen hiilijalanjälki laskettu, tavoitteet hiilijalanjäljen pienentämiseksi asetettu
  • Hiilineutraali tai hiilinegatiivinen tuote
  • Yritys käyttää 100 % uusiutuvaa energiaa
  • Vastuulliset ja kestävät materiaalivalinnat
  • Tuote ei sisällä ihmiselle tai ympäristölle haitallisia aineita
  • Vastuullinen raaka-aineiden tuotanto- ja hankintaketju
  • Valmistettu kiertotalouden mukaisista materiaaleista: monomateriaalit, kierrätyskelpoiset pintakäsittelyt, uusiutuvat ja/tai kierrätysmateriaalit
  • Valmistettu ekologisista materiaaleista: luonnonmateriaalit, biohajoavat materiaalit, kierrätettävät ja/tai kierrätetyt materiaalit
  • Innovatiivisuuden, vastuullisuuden, kestävyyden ja/tai kiertotalouden kannalta erinomaiset materiaalivalinnat: esim. paikallinen tuotanto, 100 % kierrätysmateriaalit, C2C-sertifiointi
  • Pitkäikäiseen käyttöön suunniteltu, esteettisesti ajaton design
  • Teknisesti kestävä tuote ja korkealaatuiset materiaalit
  • Elinikäinen laatu, suunniteltu kestämään käyttöä seuraaville sukupolville
  • Suunniteltu huollettavaksi, korjattavaksi ja päivitettäväksi
  • Innovatiivinen kiertotaloussuunnittelu: esim. palvelujärjestelmä, jälleenmyyntialusta, uudelleenvalmistus, käytettyjen tuotteiden takaisinkeruu

Lue lisää Product Sustainability Frameworkista.

Designing Brands

Gestalten

Designing Brands

35,10 € 41,40 €