Palautus ja vaihto
- Asiakaspalvelu
- Palautus | Finnish Design Shop
Jäsenille ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille – liity ilmaiseksi ›
Jäsenille ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille (pakettitoimitus) – liity ilmaiseksi ›
Taso 1: Ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille
Taso 1: Ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille (pakettitoimitus)
Taso 2: Ilmainen toimitus yli 79 euron tilauksille
Taso 2: Ilmainen toimitus yli 79 euron tilauksille (pakettitoimitus)
Taso 3-4: Ilmainen toimitus yli 49 euron tilauksille
Taso 3-4: Ilmainen toimitus yli 49 euron tilauksille (pakettitoimitus)
30 päivän palautusoikeus
Yli 200 000 tuotetta valmiina matkaan
Klarnalla saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat
Jäsenille ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille – liity ilmaiseksi ›
Jäsenille ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille (pakettitoimitus) – liity ilmaiseksi ›
Taso 1: Ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille
Taso 1: Ilmainen toimitus yli 89 euron tilauksille (pakettitoimitus)
Taso 2: Ilmainen toimitus yli 79 euron tilauksille
Taso 2: Ilmainen toimitus yli 79 euron tilauksille (pakettitoimitus)
Taso 3-4: Ilmainen toimitus yli 49 euron tilauksille
Taso 3-4: Ilmainen toimitus yli 49 euron tilauksille (pakettitoimitus)
30 päivän palautusoikeus
Yli 200 000 tuotetta valmiina matkaan
Klarnalla saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat
Finnish Design Shop
Palautus ja vaihto
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi – tarjoamme siksi tilaamillesi tuotteille 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Tee palautusilmoitus oman tilisi kautta! Jos teit tilauksesi rekisteröitymättömänä, se näkyy automaattisesti jälkeenpäin luodulla asiakastilillä, kun käytät sen rekisteröimiseen tilauksessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta.
Kysymyksiin vastaa Finnish Design Shopin asiakaspalvelu. Pulmallisissa tilanteissa chat palvelee 24/7 – autamme mielellämme!
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Tarjoamme siksi tilaamillesi tuotteille 30 päivän maksuttoman palautusoikeuden. Luethan palautusehtomme alta.
Tee palautusilmoitus verkkosivuillamme “Omat Tiedot” -osiossa. Löydät tilauksesi Tilaushistoria-sivulta, josta löydät tilaushistorian lisäksi myös tarkemmat pakkaus- ja lähetysohjeet. Palautus on sinulle maksuton.
Jos teit tilauksesi rekisteröitymättömänä, se näkyy automaattisesti jälkeenpäin luodulla asiakastilillä, kun käytät sen rekisteröimiseen tilauksessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta.
Jos teet palautusta muualta kuin Suomesta, siirry kohtaan Palautukset ulkomailta.
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta, mikäli:
• tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit. Koottavat tuotteet tulee purkaa takaisin osiin.
• kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös tuotepakkaus ja käyttöohjeet) ovat tallella.
Tuotepakkauksen lisäksi palautettavan tuotteen tulee olla pakattu alkuperäiseen kuljetuslaatikkoonsa tai vastaavaan.
Huolehdithan, että palauttamasi tuote on pakattu ohjeidemme mukaisesti ehjään tuotepakkaukseen ja kaikki pakkausmateriaalit ovat hyvässä kunnossa. Suuremmille huonekalulähetyksille voit sopia asiakaspalautusnoudon asiakaspalvelumme kautta.
Poistathan kuljetuslaatikosta alkuperäisen osoitekortin, jotta sen viivakoodia ei epähuomiossa lueta Postin lajittelussa.
Mikäli olet palauttamassa tuotetta, joka on tilattu laskulla, huolehdithan maksusta normaaliin tapaan eräpäivän mukaisesti. Palautuksen vastaanotettuamme teemme hyvityksen sinulle, mikäli palautus voidaan ehtojemme mukaan hyväksyä. Mahdolliset muistutusmaksut jäävät asiakkaan hoidettavaksi, mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivän mukaan.
Huomaa, että palautusoikeus ei koske:
• verkkokauppamme valikoiman ulkopuolisia mittatilaustuotteita, jotka on tilattu valmistajalta erikseen asiakkaan toiveiden mukaisesti.
• määrämittaan leikattuja kankaita.
Tekstiili- ja hygieniatuotteiden, kuten säkkituolien, pyyhkeiden, lakanoiden tai mattojen, osalta hyväksymme palautuksena tuotteet, joiden sovitus on suoritettu varovaisuutta noudattaen. Kosmetiikkatuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja mahdollisten sinettien avaamattomia.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa olet vastaanottanut sen. Varmistathan, että kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös tuotepakkaus ja käyttöohjeet) ovat tallella.
Tuote tuotepakkauksineen tulee pakata alkuperäiseen kuljetuslaatikkoonsa tai vastaavaan. Ethän tee merkintöjä tai liimaa mitään itse tuotepakkaukseen.
Jos käytät uudelleen vanhaa pakkausmateriaalia, poista tai yliviivaa kaikki vanhat rahtikirjat, tarrat ja merkinnät. Käytä kirkasta teippiä tai muovitaskua.
Huomioi seuraavat asiat, kun pakkaat tuotteen kuljetusta varten:
Tuotteen särkyvyys
• Käytä lisäpehmusteita ja -suojaa, kun pakkaat särkyviä esineitä.
• Jos mahdollista, lisää kuljetuslaatikkoon erityiskäsittelyn tarpeesta kertova merkintä.
Kuljetuslaatikko
• Pakkaa tuote tuotepakkauksen lisäksi erilliseen kuljetuslaatikkoon.
• Käytä laadukasta pahvilaatikkoa.
• Tuotteet eivät saa osua kuljetuslaatikon reunoihin: jätä tarpeeksi tilaa tuotteen ja laatikon väliin.
• Aseta tuotepakkauksen ja kuljetuslaatikon väliin täytemateriaalia.
• Kulmat ja reunat saattavat tarvita lisäsuojaa.
Kuljetuslaatikon sulkeminen
• Käytä kestävää kirkasta teippiä. Ruskea tai värillinen teippi saattaa vahingoittaa pakkausta.
• Sulje kaikki saumat ja reunat.
Kylkiäiset
Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton kylkiäinen ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, tulee sinun palauttaa myös kylkiäinen.
Kampanjakoodit
Huomaathan, että kampanjakoodilla saatu alennus peruuntuu tai pienenee, jos tuotteita palautettaessa tilauksen arvo jää alle kampanjassa osoitetun minimisumman.
Myös Turun showroom & myymälästä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Palautuksen voi tehdä kuittia vastaan tuomalla tuotteen suoraan Finnish Design Shopin showroom & myymälään.
Voit palauttaa tuotteen, mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit. Luethan Palautusehdot sekä tapaukset, joissa ei ole palautusoikeutta.
Mikäli sinulla ei ole kuittia, olethan yhteydessä Showroom & myymäläämme joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia.
Rekisteröi palautus kansainvälisen kauppamme “Omat Tiedot” -osiossa ja seuraa siellä annettuja palautusohjeita.
Löydät tilauksesi Tilaushistoria-sivulta, josta löydät tilaushistorian lisäksi myös tarkemmat pakkaus- ja lähetysohjeet.
Voit halutessasi vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen. Kätevimmin ja nopeimmin vaihdat tuotteen näin:
• Tilaa uusi tuote verkkokaupastamme ja lähetä palautettava tuote takaisin meille. Voit tehdä palautuksen verkkosivuillamme
• Kun kyseessä on tuotteen vaihto, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
• Tuotteen palauduttua käsittelemme sen ja saat hyvityksen tuotteen hinnasta maksutapasi mukaisesti. Tässä vaiheessa haluamasi uusi tuote onkin useimmiten ennättänyt jo sinulle, mikäli kyseessä on varastotuote.
Joskus voi valitettavasti käydä inhimillinen erehdys ja matkaan lähtee väärä tuote. Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluun. Käsittelemme asian ensi tilassa ja saat korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.
Teemme hyvityksen 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä.
Palautetun tuotteen hinta korvataan aina tilauksen maksutavan mukaisesti. Jos palautettava tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Finnish Design Shopilla on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
Teemme hyvityspäätöksen vastaanotettuamme tuotteen. Emme hyväksy palautuksia, mikäli:
• Vastaanotettuamme palautuksen havaitsemme tuotteessa tai sen pakkauksen kunnossa puutteita.
• Tuotepakkaukseen on kiinnitetty osoitekortti tai siihen on tehty merkintöjä.
• Eläinten karvat, hiukset tai tahrat palautetussa tuotteessa aiheuttavat automaattisesti kielteisen palautuspäätöksen.
Mikäli tuotteen kunnossa havaitaan virheitä, asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä.
Mikäli olet palauttamassa tuotetta, joka on tilattu laskulla, huolehdithan maksusta eräpäivän mukaan normaalisti. Palautuksen vastaanotettuamme teemme hyvityksen sinulle, mikäli palautus voidaan ehtojemme mukaan hyväksyä. Mahdolliset muistutusmaksut jäävät asiakkaan hoidettavaksi, mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivän mukaan.
Jos saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat ja tarkempi kuvaus meille reklamaatiolomakkeella kolmen päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus.
Puhelinnumero
Asiakaspalvelu
tuote ostoskorissa tuotetta ostoskorissa Ostoskori
Lue lisää toimituksista
Ota käyttöön toiminnalliset evästeet käyttääksesi tätä ominaisuutta. Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa.