Asiakaspalvelu
Puh. 020 743 2530  ()
[email protected]

Palauttaminen

Ostostesi palauttaminen on helppoa ja vaivatonta!

• Aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus
• Palauttaminen on sinulle maksutonta
• Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokorttitilillesi
• Jos maksoit ostoksesi Klarnan tarjoamilla maksutavoilla, voit lukea lisäohjeet palautuksen tekoon täältä.

Voit palauttaa tai vaihtaa käyttämättömän tuotteen

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Finnish Design Shopista ostaminen on turvallista, ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta, mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös pakkaus ja käyttöohjeet) ovat tallella. Palautettava tuote pitää olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa tai vastaavalla tavalla. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokorttitilillesi.

Täytä aina palautusilmoitus

Saat tilauksen mukana ohjeet palautuksen tekoon. Täytä mukana tullut palautusilmoitus ja liitä se palautettavien tuotteiden mukaan. Muista ilmoittaa tilinumerosi, jotta voimme palauttaa rahat tilillesi. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Asiakaspalautus on sinulle maksuton: kerro, että kyseessä on Finnish Design Shop Oy:n asiakaspalautus. Jos palautat tilaamasi tuotteet Postin kautta, käytä Finnish Design Shopin asiakaspalautuskoodia 611606. Jos palautat tilaamasi tuotteet Matkahuollon kautta, käytä asiakaspalautuskoodia 9521292. Hyvitys maksetaan sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Ongelmatapauksissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit ladata palautusilmoituksen tästä ja tulostaa sen itse (A4-kokoinen pdf-tiedosto).

Tuotteen vaihto toiseen

Voit halutessasi vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen. Täytä mukana tullut palautusilmoitus ja ilmoita siinä, mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Palauta tuote normaalina asiakaspalautuksena. Kun palautus saapuu meille, käsitellään vaihto automaattisesti. Jos uusi tuote on halvempi kuin alkuperäinen tuote, palautamme ylimääräisen summan ilmoittamallesi tilille. Jos taas uusi tuote on kalliimpi, on asiakaspalvelumme sinuun yhteydessä, jotta sopiva maksutapa voidaan sopia.

Vahingoittunut tuote

Jos tuote ovat vahingoittuneet kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]. Pystymme näin tekemään vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta puolestasi ja voimme lähettää sinulle korvaavaan tuotteen nopeammin. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Väärä tai viallinen tuote

Joskus voi valitettavasti käydä inhimillinen erehdys ja matkaan lähtee väärä tuote. Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme. Pystymme näin sopimaan palautuksesta sekä varmistamaan, että saat korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.